Merhaba arkadaşlar ben 15+2 haftalığım bebeğimi bu haftalarda genelde sırt üstü yattığımda nerde olduğunu hissediyorum hafif sertlik oluyo . Bu normal bişey değilmiş bu haftalarfa hissedilmezmiş bebeğini erken hisseden varmı .doktor rahim ağzımda çok hafif açıklık gördüğü için iğne verdi bana şancı olabileceğini söyledi çokda korkuyorum hissettiğim şey bebeğin sancısımı diye