Sumeyraerva Anneoluyorr1 sag saglim kucagina alirsin insallah kiloyla alakasi yok kuvezin benim kizim 2 kilo dogmustu 37. Haftada girmemisti kuveze cigerleri insallah tam olarak gelismistir dogunca rahat rahat nefes alirsa sorunu olmazsa girmez insalllah
Mervehayat12 Anneoluyorr1 Allah yardımcınız olsun, sağlıkla kucağına alırsın umarım, bende 34 haftamda Doğum yapmıştım, hersey yolunda gittti, iyi seyler düşün 🌸
Mervehayat12 Anneoluyorr1 hayır kuveze girmedi korkmuştum baya, ama doktorlar kilosundan dolayı dediler 3.100 gr 44 cm doğdu
Muhendisanne Anneoluyorr1 Allah yardımcımız olsun sağ salim kucaginiza versin sağlıkla inşallah. Ben de 33+2yim. Baskı hissetmiyorum ama bazen sızı oluyor. Allah hakkımızda hayırlısını versin