Arzuu35 Merhaba arkadaşlar gecen gun ayrintili ultrasona girdigimde 21+6 olmam gerekirken karın ve bacak ölcüsü 20+6 cıktı. Boyle durumla karşılaşan varmi aşırı derecede kafama taktım. Düzelir mi ilerleyen zamanda ne yapmam lazim :( ?
defne55 Arzuu35 kafana takacak bisey yok canim kimi bebek 2 3 hafta geride oluyor toparlar onlar kendini
gizemyakup Arzuu35 benim bebeğimin de bacak boyu olması gereken haftadan 10 gün geride. Doktorum bunun bi problem olmadığını sadece selvi boylu olmayacağını söyledi 😊🙈
Krvn53 Arzuu35 bende 35 haftalığım benim bebeğiminde 2 hafta geri olduğunu söledi doktor bende çok taktim kafaya ama çevremdekiler buyutulcek bise yok dedi