RukiyeOzdmr eşimde sperm haraketi düşüklüğü ve morfoloji bozukluğu vardı. Ameliyat oldu, 1 yıl tedavi gördük değerler düzelmedi. Doktorumuzun tavsiyesi ile hacamat yaptırdık, 3 ayın sonunda hareket iki katına çıkmış, morfoloji ise 0dan 2ye. Hamileyim çok şükür. Şimdi aynı sorunu yaşayan herkese tavsiye ediyorum. Hacamatı eşinizin rahatsızlığına göre yapıyorlar bel bölgesinden falan.