AydnKuyumcu aynen 70 gün kaldı ama bana da doktor istirahat önerdi öyle evdeyim vakit geçmiyor bi ara evde iş dışarda yürüyüş falan iyiydi şimdi hafif açılma var diye progesteron başladı bi de hem o hem evde durup hiçbişi yapmamak.. inşallah her şey sağlıkla olur hepimiz için 💜