Pko yu bilemem ama sprem değerli heray aynı olmaz.normalin biraz altında evet. Benim eşimin de öyledi 10,18,50,70di. Her test yaptıgımızda farklıydı sonuçlar. Biz çok zaman kaybetmemek adına tüp bebek tedavisine başladık 9ayda 3.kez denedim 3.de tutmuştu. Şuqn kızım 10aylık ve normal yolla hamile kaldım hatta kızımı hala emziriyorum napacam diye düşünüyorum.ben bile şoktayım.beklemediğimiz birşeydi.