Arzuu35 Merhaba arkadaşlar gecen gun ayrintili ultrasona girdigimde 21+6 olmam gerekirken karın ve bacak ölcüsü 20+6 cıktı. Boyle durumla karşılaşan varmi aşırı derecede kafama taktım. Düzelir mi ilerleyen zamanda ne yapmam lazim :( ?