Boyle guzel , pozitif bir paylasimin altinda hala ben öldum, dogumum berbatti diyenler var , hayretle okuyorum . Pozitif hikayeler duymak suan bizim isimize yarayan .zor dogumlar oldugunu biz de tahmin ediyoruz elbette ama olumsuz seyler duymanin , anlatmanin kime faydasi var acaba