Tugceee123 prensesgeliyooo ben orada yaşamıyorum ama memleketim oluyor Mehmet duman en iyisi diye biliyorum benim yengemler falan hep ona gittiler☺️
prensesgeliyooo Ilknuryldz bende fatma hanıma gidiyorum canim Nasıl memnun musun sen doğum ücretleri ne kadar orda
Ilknuryldz prensesgeliyooo Canım ben betül hanımın ilgisinden çok memnunun sadece biraz fazla sıra bekliyoruz hastası çok olduğu için daha küçük bebeğim doğum ücretlerini bilmiyorum geçen sene arkadaşım 1200 tl demişti diye hatırlıyorum