MerveKarafak Meraba hanimlar bana persembe gunu 50 gr seker yuklemesi yapildi ve 142 cikti yuksek denildi ve 100 yapilcak dediler yaptirdim kustugum icin iptal oldu bska doktorlara sordum okdr yuksek degil dendi aclik - tokluk yaptirir demisti hemsire ama istemedi 2 doktorda sen bilirsin dediler 15 diyet yap sonra gel yapalim dediler benim gibi olan varmi ? Ben anlamadim bu ișten bu arada kendi doktorum yoktu bende baska doktora girdim 😢
Mirayyavuz MerveKarafak ben yükleme yaptırmadım aclık tokluk baktırdım tokluk sınırda cıktı 15 gün dikkat et yediklerine bi daha gel kan yapalım dedi sadece yediklerinize dikkat edin ikinci yüklemeyi yaptırmayın şekerli hamur işi tatlı vs yemeyin
Pcdshn Zaten doktor da diyet verecek, yüksek çıkmış.. 100 lük de yaptırsanız ortalama yakın çıkacak, siz beyaz ekmek, pirinç, makarna, tatlı kesin direk.. Geçmiş olsun, bebek için çok zararlı allah korusun 🙏
MerveKarafak Benimde kafam karisti oyuzden en kisa zamnda kendi doktoruma gozukcem tesekkürler hanimlar