Tugbacan Kizlar bugun 11+4 gunluk hamileyim ve bugun kontrolumde doktorum ilaclarimi degistirip bana doguma kadar oksafar 4000 mg igne verdi kullanan var mi?
Baloglummustafa Tugbacan ben celexan olanini kullaniyorum gebeligimin ilk gununden beri suan 8 aylik gebeyim kan sulandirici igne bu bebege kan akisinin gitmesi icin faydali olan bir igne doktorun verdiyse kullan ihmal etme
Sevvaldal Tugbacan bu gece 32. Haftama giriyorum Allah izin verirse, 4. Haftadan beri 0.6 lık kullanıyorum.
Baloglummustafa Hande46 bende marasliyim ama sivasta yasiyorum sivasta cok sukur buldum bide her gittigimde toplu aldim