Sabaha kadar ağlıyorum ayaklarım hep suda ne gecem kaldı ne gündüzüm çok şiştim ayaklarım patliycak gbi birde alevv var sanki içinde yanıyor canmı çok acıtıyor biryere gidince rahatlık görmüyorm doğru dürüst oturamıyorm ağlayasm gelyor ayakkabı çoktan olmuyor büyük numaralı terliklerde olmamaya başladı çok kötüyüm kızlar 34+2haftalığım tahlil yapıldı 2defa ödemlerim için ama temiz çıktı ama ben artık dayanamıyorm😔😔