sulevisu Kızlar 36 haftalık hamileyim.2 haftadır meme ucunda acı,sızlama hissediyorum.Bunu yaşayan var mı?Şimdiden nasıl emzireceğimi düşünüyorum 😓Ne yapmalıyım?
Esrabrhkl sulevisu emzirince bi süre acır ama krem falan kullanırsan zamanla alışır ve geçer Benimde ıkıncı gebelik 36 haftalığız hafif acı var ama doğumdan sonra yara bile oluyo korkma gecer