pamuksekerinannesi Kızlar 32+2 haftalığım dünden beri belime sanki bıçak saplıyolar olduğum yerde kıvranıyorum.. Sabah itibariyle de regli sancısı gibi kasıklarıma vuruyor.. Bugün rapor için doktor kontrolüm var gidicem ama Sancılardan dolayı nst dışında alttan da bakar mı? Bide bu sancılar alıştırma Sancısı mı Doğum olmaz dimi😳
fdmozcmn pamuksekerinannesi bnde 32+4 oldum bugün. Bnmde belimde ağrım var ama adet agrısı ya da kasılma değil aslına bakarsan. Cok yorma bakalm kendini doktora gidene kadar eğer için rahat edecekse nst’yr de bağlasın alttan da muayene etsin bnce 🙄
Eylem pamuksekerinannesi ultrasonda görür zaten vajen muayene yapicgni sanmıyorum cnm özel e gidiyorsan eğer ultrasonda bakıp söyler vajen muayene rahimi uyarıyor doğum için lekelenmem olmadgi müddetçe sıkıntı olmaz rahim 1 cm de açık lik olsa lekelenme seklinde oluyor kahverengi içini rahat tut sağlıkla al kucağına yavrunu ❤
CiaoBella pamuksekerinannesi öncelikle doktoruna mutlaka söyle canım gerekli testleri yapsın... ikinci olarak son Haftalara girdin artık çok dikkat et uzun süre ayakta kalma hareket et ama dinlene dinlene.. aşırı yorulmak, ağır kaldırmak vs bu haftalarda erken doğım riski yaratıyor . Şuan sende öyle bir şey olduğunu sanmıyorum ama
pamuksekerinannesi fdmozcmn Dün ütü yaptım çantasını hazırladım belki ondan olmuştur ki İnşallah ondandır çok erken çünkü 😞
fdmozcmn pamuksekerinannesi bnmde yapmam lazım o ütü işini askıda bekliyor koyafetler 32+4 olduk çanta hazır beklesin istiyorm bnde artıkın 😊
momof3 Canım yorulunca olabilir öyle,çok ayakta kalınca vs.Bana da oluyor ütüden temizlikten sonra, 1-2 gün kadar geçmiyor.Ama yinede içim rahat etsin diyorsan doktorunla bi konus
pamuksekerinannesi momof3 Saolasın cnm İnşallah öyledir🙏 Kendi doktorum senelik izinde diye devlete gidicem sırf rapor almak için ama Eğer geçmezse arıcam bakalım o Ne diyecek 😌
pamuksekerinannesi Eylem Lekelenmem yok çok şükür cnm özele gidiyorum ama ilk defa devlete gidiyorum bakalım İnşallah sorun çıkmasın çok saol cnm🤗
pamuksekerinannesi CiaoBella Dün ütü yaptım dinlene dinlene bi de sadece çantaya koyacaklarımı ütüledim ama İnşallah ondandır.. İlk defa böyle şiddetli olunca korktum 😞 Çok saol cnm🤗
CiaoBella pamuksekerinannesi bu kadar bir şey erken doğuma yol açmaz sanmıyorum ben de aynılarını yaptım 36+4üm şuan ama ben çok yorulduumda ertesi gün uyandıımda geçmişti uzun sürmemişti ağrı sen belki daha hassas olabilirsin daha çok dikkat et canım riske girme
pamuksekerinannesi fdmozcmn Bende bekleyemedim ya 32.haftayı bile zor ettim 🙈😂 O kadar keyifli ki anlatamam ütü yapmak hiç bu kadar hoşuma gitmemişti😍 Geri kalanları da yavaş yavaş yaparım artık.. Ablamlar filan biz yaparız demişti ben herşeyini kendim yapayım istedim bilmiyorum iyi ki de böyle yapıyorum
pamuksekerinannesi CiaoBella Aynen cnm çok şükür bişey çıkmadı benim plesanta aşağıdaydı ondan hemen panik oluyorum Allah korusun bebek içinde anne için tehlikeli olur diye.. Ama oda çıkmaya başlamış İnşallah hepimizin sağlıkla vakitlerinde gelsin kuzularımız🙏
CiaoBella pamuksekerinannesi amin ben de 36+4 teyim ütü yapıyorum şuan korkudan bi gömlek ütülüyom beş dakka oturuyom bi tane daha bi beş dakka daha😂🙈 ya ne bileyim doğumu tetikler diye her şeyden korkuyor insan ileriki aylarda