Deryasytrk Kızlar 18.haftamdayım bugün efermag magnezyum hapı yazdı doktor decavit pronatal vitamin ve ferrum demir hapı kullanıyorum bide bu magnezyum hapını kullansammı karar veremdm maden suyu içiyorum ondada baya magnezyum var hapı kullanan varmı??
Esradgc Deryasytrk ben suya atılandan kullanıyorum geceleri yatmadan önce içiyorum rahat uyuyorum kramp sıkıntısı filan yaşamıyorum
espalp Deryasytrk zaten 2 tane vitamin varmış içtiğin doktor gerekli görüyor demek ki🤦🏼♀️ Magnezyum çok faydalı haftalardır içiyorum 🤦🏼♀️ Bu ilaç sorgulamasını hiç anlamıyorum
Tubisshamis Deryasytrk ben hamileliğim boyunca maden suyu içtiğim için magnezyum ilacına hiç gerek kalmadı, son haftalarımda da günde 2 tane içiyordum. Doktorumun da bilgisi vardı bu durumdan, tavsiye ederim
Zmrtbdk Deryasytrk bana da doktorum sizin haftalarda direkt magnezyum yazdı.Bir müddet düzenli kullandım sonra aksatmaya başladım.Aksatmaya başlayınca kramp ve kalça ağrısı yaşamaya başladım.Belli bir haftadan sonra magnezyum eksikliği yaşanıyor ki doktorlar önlem olarak yazıyor.Ara sıra maden suyu içtiğim günler içmeyebiliyorum bazen ama onun dışında mutlaka içiyorum artık.Siz de yine de magnezyumu içmeye ağırlık verin.Maden suyundaki yeterli gelmeyebilir.
Ddm92 Ben de sizin gibi düşünerek uzun süre kullanmadım. Kramp filan pek olmadı ama acayip derecede huzursuz bacak sendromu yaşıyodum. Sonra magnezyum hapını kullanmaya başlayınca inanılmaz rahatladım.
Deryasytrk espalp her durumda hap içmek mantıklı değil çnkü doğal yollarda faydalı o yüzden hap karşılaştrması yapıyorum fikir alıyorum dha doğrusu
Deryasytrk Tubisshamis hadi diyorum hep hapa yönelmiyim doğal şeyler her zmn faydalı ilerki zamanda başlıycam şuan problemim yok çnkü maden suyuyla idare ederim🥰