Ya ben yazmaktan bıktım canım hamiş arkadaşlarım kendinize işkence etmeyin yaa, Acile gidiyorsunuz Parol serum takıyorlar rahatlıyorsunuz boşuna tansiyonunuzu yüksek tutuyorsunuz migrenim var her ay acildeydim 2 kere gittiğim bile oldu haplar fayda etmiyor.. Baş ağrısı olunca tansiyon tavan yapıyor bu bebeğe inanın daha zararlı..