Busrakivanc Meltemm1 Merhaba canım 32. Haftamdaydım çok şükür güzel gidiyor sadece 30. Haftaya girdiğimden bu kadar çok hareketleneceğini düşünmemiştim bazen rahatsız ediyor 😂 senin nasıl gidiyor 🤗
Meltemm1 Busrakivanc bende 8.ayımdayım canım nasipse 1 ayım kaldı heyecanlı bir şekilde beklemedeyim 🥰 çok şükür benim tansiyon düşüklüğü dışında bir sorunum yok ama bu aralar mide bulantılarım başladı hamileliğimin başında olmamıştı üstelik 😂
Busrakivanc Meltemm1 bizde ağustos sonu eylül başı bekliyoruz kısmetse 😂 yaaa onu ben de okudum burdan bir kaç arkadaş son aylarım bulantım başladı falan diye olabiliyormuş öyle hangi doktora gidiyorsun😂
Meltemm1 Busrakivanc evet canım öyle oluyormuş. Belkide sıcaklardan oluyordur 😌 İbrahim Avcı özel klinik canım. Sen hangi doktora gidiyorsun
Busrakivanc Meltemm1 Ziya Çetin bende canım onunda özel klinik 😊 sağsalim inşallah alalım miniklerimizi kucağımıza ❣️