Canım doktor bana sabah uyandığında bebek kıpır kıpırda gün içinde korkmana gerek yok takip etmeye bilirsin demişti ama eğer ki normal seyirde ilerliyorsa hareketler iki saatte bir hareket ediyor mu bunu takip etmen gerekiyormuş sanırım ama psikopata bağlanmak lazım yoksa hareket eden bebek bile hareket etmiyormuş gibi geliyor insana 😂