Bkr-efe Canım böyle şeyleri haberlere pek vermezler😊 Ben arkadaşımın yaşadığı şeyi anlatıyorum. Birde yani Allah aşkına sancın var acil gidiyorsun doktoruna. Seni nstye yönlendirmesi lazım direk. Onun için bile bi bayanı yarım saat beklettiler ki kadın muayene için de gelmiş ve randevu saatinde gelmiş doktor hemen alsın diye. Kadının eşi sinirlenip bağırmaya başlayınca ay sizi hemen nstye alalım kusura bakmayın falan filan diye o an ilgilenmeye başladı hemşire. Benim amacım hatemi yada başka bi hastaneyi kötülemek değil ama kusura bakmada devlet hastanesinde belki hastaların adını kapıya kağıda kafasına göre yazıp, içeri muayeneye alıyorlardır. Şu anki gittiğim doktorumda bi o kadar kalabalık ama randevu saatimden en fazla 10 dakika fazla beklemişimdir. Ve içeriye aldığı hastayla uzun uzun ilgileniyor. Dışarıdan kimsede durumdan rahatsız olmuyor. Bence bi Nazire hanımı dene sonra beklemenin nasıl olduğunu anlarsın😊