arkadaşlar öğlen post açmıştım şuan sabah 5 buçuk saat agrıdan duramadım bebek sağıma toplanıyo demiştim acile gittik saat 1 gibi bebekte sorun yok ama nts ye bağladılar bu neyin sancısı diye nts de çok şükür şancı çıkmadı erken doğum riskin de yok dediler ama agrımı apandist olabilir dediler eve yollamadılar sıvı takviyesi ve ağrı kesici serum yedim yarıda bıraktım sıvı takviyesini de eve geldim sadece belimde ağrı kaldı çok az böyle şeyler olabilir heralde 😔😔 oğlum iyi ya o bana yetti 😔