Symgmnr canım bende sancım vardı hissetmiyordum ama benim nişanım gelmişti sümüksü beyaz pembeli kan doktora gittim yatış yaptı sancın var dedi hissedemedim durdurdular o sancıyı iki gün yattım eve geldim ama aşırı ishal ve kusmada vardı bunlar hep dogumun yaklaştığının habercisi iki gün sonra anlattıgı şekilde sancım oldu acil sezeryana alındım seninki geçiyormuş korkma canım Allahın izniyle bişey olmaz