32.hafta ilk gebeliğim. Doğumum devlet hastanesinde olacak. Oda süslemesine izin veriliyor mu. kapı süsü, balon vs. süslemeler yapmak istiyorum ama müsade etmezlerse eğer boşuna da masraf yapmak istemiyorum.🙄 Devlette Doğum yapanların fikrini almak isterim