Benim sancılarım da 30. Haftada başladı senin gibi çok şükür şuan 37. Haftamızdayız ama benim doktorum alttan muayene yapmamıştı çünkü süreci hızlandırmak istemiyorum demişti muayene için 30. Hafta erken olmuş sanki umarım sağlıkla vaktinde kucağına alırsın canım🙏