hllaltas25 Kızlar geçen ay 9 du değerim bu ay 6 ya düşmüş sıktır yine de yüksek endokrine git ilaç başlarsın hemen dedi böyle düşmesi mümkün mü ilaç vs kullanmadan böyle durum yaşayan var mı tsh yüksekliği olup ilaç kullanan
deletedmom472 hllaltas25 benimde 6 çıkmış TSH yarin gostericem sonucu pek bir bilgim yok üstte kalsın diye yazdım .