Kizlar merhaba,
Daha öncede buraya defalarca yazdim ama bu sefer çok tuhaf durumdayım. Tuzlu yemiyorum tansiyonum normal ama ayaklarım 3 numara büyüdü resmen, normalde 37 giyiyorum 39 numara sandalet aldım o bile çoğu zaman olmuyo. Ayrıca ellerimde çok şiş ve uyuyorum ellerimin uyusmasina uyanıyorum. Bı kaç gün önceki kan tahlilimde falan herseyim normal çıktı. 33+1 haftaligim bu arada. Ayy ellerime bakamıyorum ellerimi sikamiyorum ne zormuş hamilelik 😰