Sevde13 Bugün doktora gittik 34 haftalığız doktor biraz kafasının aşağıda olduğunu söyledi ve nstye bağladı sancı çıkmadı ama progestanı fitil olark kullan haftaya yine gel dedi bu durumu yaşayanlar oldumuu?