Merhaba kızlar, dün yazmıştım bugün suni ile doğumu başlatmak istediğimi, ama gel gör ki önceki gün nezle oldum,ve hastaneye gitsem mi gitmesem mi diye düşünürken, vazgeçmek istedim, sonuçta zamanı daha vardı, 39+3 haftalıktı oğlum, neyse eşimle karar verdik, dedik ki doğumu başlatmasa bile, kontrol olur döneriz.Eşim işten geldi gece 12 buçukta kalktım yataktan bir baktım suyum gelmiş,eşime bekliyelim dedim sancı falan yok çünkü, neyse gece 3 gibi sancı başladı, biraz bekliyelim dedim, 4 te geldik hastaneye, sanci 5 dk bir geliyor, buarada açıklık 5 cm dı zaten 1 haftadır, ebe baktı aynı, yürüyüş yaptım, merdiven indim çıktım 1 saat sonra 6_7 oldu, ama sancılar tabi şiddetlrniyor,pilates topuna oturdum bir sürede sonra aldılar beni çatala başladım ıkınmaya, sonra da oğlum geldi, 3,870 gr 53 cm, darısı burda bekleyen tüm hamilelerin başına, kusura bakmayın kızlar uzun oldu☺🤗