Seymabesr 148 boyum ve doktorum normal doğurabilceğimi söyledi. Ben sezeryan der diye bekliyordum açıkçası şuan 37.haftamdayım bebeğim 2700 boyu 49 cm alttan muayene korkulduğu gibi değilmiş kendinizi kasmanıza hiç gerek yok
Birkucukumut Seymabesr buna cok sevindim canım 149 da benım ve burda bı yazı okumıstum kısa boylular normal yapamaz dıye insallah benımdr catım uygun olur aminn😂😂
Annecik03 Seymabesr (156) bende ufacik tefecigim ve hic beklemedigim bi performans sergiledim 💪🏻Yaparsin kuzum
Ece111 ozgurhayalim kısa boylu kişilerin genelde Çatı darlığı yaşadığı düşüldüğü için normal Doğum yapamaz derler
Ece111 Haticemre21 bence boya da bakmıyor canım ya benimde 172 boyum var çatım dar çıktı doktor da boyunda kısa değil ama niye böyle oldu diye 😂amannnn bebişler sağ Salim Doğsunda çatıydı boydu hiç önemli değil😂