Mervednr Busra_ka kız kardeşim tek eliyle kaldırdı baya hafif bişey odadan odaya taşıması kolay. Sallanabilme özelliği var istediğin zamanda stop aparatı var
Busra_ka Bsrkrgz 😅😥🤗 her gün fikrim değişiyor şimdi heyner besikle park yatak arasında kaldım sabah heynerden alayım diyordum öğlen park beşik mi alsam diyorum 😅🤷♀️
Mervednr Busraa32 tekrar yatağa gerek yok canım. Ben ilk aylarda kullanmak için reflü yatağı almıştım zaten. Nevresimi, korumalıkları, cibinliği yatağı her şeyi içindeydi
Busraa32 Mervednr bir sorum daha olucak k. Bakma organik ahşapla beyaz ahşap lake arasında nasıl fark var biliyormusun bilgin var mi 😊
Mervednr Busraa32 ahşap lakede boya var sanırım canım bildiğim kadarıyla. Ben beyazı odama uymadığı için tercih etmedim yoksa beyazıda çok güzel tercih edilebilir
lifewater87 Mervednr güle güle kullan cnm ben de gordum indirimi ama ben daha 16 yim erken diye daha sonra inşallah tekrar indirimde alirim diye dusundum Begenini paylastigin icin tesekkurler bizlere de faydali oldu guzel kuzunun icinde yattığı gunleri de gor cnm bnm 😘
Mervednr lifewater87 sürekli indirime giriyor canım alırsın daha erken. Teşekkür ederim güzel dileklerim için 🥰 rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Busraa32 Mervednr benim de mobilyalarıma beyaz uyucak o yüzden düşündüm de bakalım artık 😊 çok saol ❤️
lifewater87 25agustos yaa cok erken degil mi ya ne bileyim indirimde gordukce kiyafet aliyorum ama besik araba gibi esyalari sona biraktim ben
25agustos lifewater87 bizde tam tersi oldu olay 😀kıyafetler sona kaldı. Hala da eksik var bir kaç tane 33 haftadayız
lifewater87 25agustos ne kadar güzel sona yaklasmissin dogum hikayeni de okuruz inşallah en güzelinden bana zaman geçmiyor tuhaf heyecanliyim halbuki ikinci gebeligim oglum 9 yasinda unutulmus bitmis hersey sifirdan gibiyim 🤗