Bana ayrıntılı ultrasondaki doktor hiç bir sıkıntı yok dedi. Kendi doktoruma gittim o kendi kendine konuşurken duydum sonra oda bişey yok dedi normal kontrole gelirsin dedi. Ama ben netten bakınca içim karardı çok kötü yorumlar duydum o yüzden sordum. Böyle olup sonradan düzelen var mı diye