Togbaa Hanımlar artık son haftalar a geldim. Malum ortak sorun ağda acısı. Ağda ya gitmem gerekli kullanıpta memnun kaldınız anestezi etkili krem yahut sprey varmı uzun süreli olsun lütfen 🙏 teşekkürler
Oglumabioluyor60 Nasıl kullanılıyor acaba yapılmadan oncemi sonrami birde sıkıntı olurmu kullansak ☺️
Buseler Oglumabioluyor60 valla ben kullanıyorum 8.aydayım bi sorun yaşamadım ağda 20 dk öncesi sıkıyorum sürüyorum sonra acı hissi yok
GulsahMulayim Togbaa ben denedim, kesinlikle hiçbir faydasını görmedim emla’nın. Birde küçücük tüpe 20₺ mi ne vermiştim 🥵 belki bünyeden bünyeye fark eder.
Bsrkrgz 25agustos canım anestolu bende kullanıyordum ama hamilelikte kullanmadım tedirgin oldum sakıncası yok muymuş anestolün?
25agustos Bsrkrgz canım aile hekimine sürdüm daha önce kullanıyordum şimdi kullansam sakıncası olur mu dedim. Olmaz dedi.
Esramese Togbaa oyle seyleri doktrunada sorsan hayir der emin ol agdaya ilk baslayinca hepimiz uf acidi etti diyip 2dakikaya alisiyoruz bnce ya sabret acısın yada hic yapma ama bebegn icin zararli
25agustos Togbaa hamilelikten önce de kullanıyordum etkili. Şimdi tabi ağda yapamıyorum kendim eldivenle yapıyorum yine krem sürerek gayet rahat oluyor