Kızlar ben cok pimpirikli ve korkan bir anne adayıyım lavaboya her gittiğimde peceteyi kontrol ederim daha öncesnde düşüğüm oldugu için bu bende huy haline geldi malesef...bugünlerde akıntım fazla şeffaf bir akıntım oluyor içerisinde cok hafif bi pembelik gördüm ama minicik yani resm ceksem belli olmaz öle söleyeyim ama içimde sıkıntı oldu yaşayan varmı aynı durumu? Soluma yatıp bebegimin hareketlerini saydım 10 kez hareket etti smdi sag tarafa yattm bi kac kez dHa hissettm sizce panik olmalımıyım😔😔😔