Merhaba hanımlar ben uzun bir kararsızlıktan sonra devlette doğum yapmaya karar vermek üzereyim. Şu ana kadar hep devlete kontrollere gittim ama doğumu özelde düşünüyorduk. Gittiğim gebe okulunda ebenin artık devletin de eskisi gibi olmadığını anlatması, doğumhaneyi gezdirmesi beni olumlu etkiledi. Ama yine de yaşayan bilir, aranızda devlette doğum yapan ya da yapacak olanlar var mı? Tabiki devlette konfor beklemiyorum ama 1 günlük konforun peşinde değilim, doğumum güzel geçsin tek beklentim bu❤️