svgi Gızlarr Doğumdan sonra alayım diyorum kullananlar oldu mu dedikleri gibi toparlıyor mu karnı aksi halde çok pahalı 250₺😀
Sertap_2020 svgi şuurda bekliyim cevapları 😊 bende yamuna korse almayı düşünüyorum bide doğumdan ne kadar süre sonra takabiliyoruz acaba onuda merak ediyorum sezeryan yapmayı düşünüyorum
Asafeymeninannesi svgi happykidse terfi olan annelerdenim ☺️ kullanmadım ihtiyacım da olmadı ☺️ Kullanan annelerimiz gayet memnundu ☺️
sinifcianne svgi ben kullandım canım sezaryen doğum yaptım 3. Günü başlayabılırsın dedi doktorum 90 cm di belim doğumdan sonra 70 e indi işe yarıyor👍 S beden alıcam şimdide.
alyavetuna Sertap_2020 her dr aynı bir zaman süreci veriyor. Arkadaşlarımin biri i sezeryandan 1 hafta sonra basladi diğeri 15-20 gün sonra kullan konseyi dedi. Doktorun kararı veriyor sanırım
svgi sinifcianne ya ben 95i buldum kilo olarak L mi alayım yoksa xl mi çok büyük olursa bi mantığı kalmaz demi
Kubuuu1 Doğum sonrası standart korseler de ise yariyor mu yoksa yamuna korseye o parayı vermeye değer mi merak ediyorum deneyen varsa diğer korseyi de fikir verirse güzel olur ☺️
sinifcianne Sedahiraa toplasak 1 ay kullandım o da dizenli değil. Ben emzırmye bağlıyorum emzirdikçe hızlı kilo veriliyor. Emzirirken çelik balenleri kovrılmadıgı için korsenın zorlandım pek düzenli takamadım.
Kubuuu1 svgi bez değil de hani yine korse kumaşından elastik oluyo ben medikalde çalışıyorum kadın doğum doktorları doğum sonrası sezeryanda da normal doğuma da onu veriyo hep alıyorlar ama işe yarıyor mudur bilmiyorum 4. Günden sonra veriyolar mutlaka takın diye
Deletedmom667 svgi walla taş gibi kesınlıkle duzenlı kullanılırsa sonuc werır esnemedı bıle elımle cektımde 😂😂😂
gh2019 Fiyatı çok pahalı daha uygun bir seçenek bulsak keşke kızlar ben de kullanmayı düşünüyorum hatta termal taytta alacağım bacaklarım da çok kalınlaştı 😤 Ama 250 tl bana biraz fazla geldi sadece korse için.