Merhaba güzel anne adayları. Bugün 40+1 olduk ve sonunda doğduk 🙂 şu anda hastanede yatıyoruz. Bir haftadır sancılarım başlamıştı ama hissedemediğim derecede azlıkta. 3 cm açılmam vardı her akşam hastaneye gidip nstye girip muayene oluyodum yatış istediler ama kabul etmedim bebek iyi olduğu sürece evimde çekmek istiyorum dedim. Her gün yürüdüm ılık duş aldm hurma yedim ve yapamazsn dedikleri normal doğumu yaptm çok şükür 🙂 ama suni sancıyla yaptm artk sabrım kalmamıştı çünkü. Öğlen 12 de yatışımı yaptm suni sancıya başladık akşam üzeri 6 ya kadarda ufak sancılanmalar vardı ama 6 dan sonra dayanılmaz hali aldı ama insanlar o kadar birbirlerini korkutmayı seviyorlar ki başkalarının anlattıklarına göre ben halen sancı çekmiyorum diyordm ama 7:20 de yapılan muayenede ebe hemen beni doğuma aldı. Kızım 7:45 te doğdu. O 25 dk bana 25 asır gibi geldi ama sonucu o kadar güzellki hemen unuttum 🙂 çok kişi tipime yaşayışıma bakıp sen hayatta yapamazsn diye alaylı tavırla beni korkuttuu ama ben istedimm ve çok şükür Allah’ın yardımıyla başardm hiç kimseye aldırmayın onlar yapabiliyorsa siz neden yapamayasınız ki Allah o gücü veriyor inşallah. Daha çok şey yazmak isterim ama sıkmak istemiyorm Allah hepimize yardmm etsin 🙏🏻