2li tarama testinde belki görürüm dedim ama doktor pozisyonu uygun değil dedi kestirip attı kemik yapısından mı anlamıyor sunuz dedim o toplumun uydurduğu birşey öyle birsey söz konusu bile değil dedi 2 li tarama testi de 3 dakika anca bakmıştır normalde de mi böyle oluyor yoksa 2li tarama uzun mu muayene 15 dakikadır yazıyor benimki yarısı sürüp bitiyor anlamadım gitti doktor mu ilgisiz diyorum kendime