SelinzgrSgan Merhaba hanımlar 17+4 oldum bugün kontrolümde doktorum kızım olduğunu söyledi çok mutluyum çok değişik bi duygu napcamı şaşırdım Rabbim olmayanlarada nasip eylesin Rabbim yardımcımız olsun ❤
BuFi2012 Allah kucağınada almayı nasib etsin canım. Bizimkinide inşaAllah ❣ Artık canım yavaştan yavaştan başlarsın hazırlıklara ❣🤗 ilk defamı baktırdın cinsiyete öncesinde baktırmışmıydın.
SelinzgrSgan BuFi2012 ilk başta gördü sanırım doktor fakat 14 haftalıktım erken olduğunu düşündüm iyice ilerleyip kesinleşmeden söylemesini istemedim böylesi daha hayırlı oldu sankilim yani benim düşüncem 😊
BuFi2012 SelinzgrSgan İyi sabretmişsin canım 🤗 ben geçen hafta gittim baktırdım 12+4 olmam lazımdı erkek dedi doktorum ama bi 20 gün sonra %100 kesin sonuç alacağımı söyledi. Bakalım bende heyecanla bekliyorum şuan 13+2 yim... 🐣😇
SelinzgrSgan BuFi2012 valla zor sabrettim ama değmiştir umarım değişirmi bilemem nasip yinede 😊 sağlıklı hayırlı imanlı bi evlat olsun baska bişi istemem 👶
SelinzgrSgan BuFi2012 hayırlısı olsun canım Tabbim sağsalim kucağımıza alıp hayırlısıyla büyütmeyi nasip etsin 🙏