Merhabalar ben 32+1 haftalık hamileyim bugün çalışabilir raporu almak için kontrole gittim. Bebeğim şuan makat pozisyonunda, 15 gün süre verdi gün aşırı 30-45dk yürüyeceksin dedi? Benim gibi bu durumu yaşayan var mı ? Bildiğim kadarıyla egzersizlerde var ama bana sadece yürüyüş önerdi. Kafama takıldı . Ben elimden geleni yapacağım ama normal Doğum istiyordum 😔üzüldüm😔bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler💕