Mkrrm eylulvari ne zamandan beri kordonu boynunda canım bizimde kafa yapımız büyük olduğu için normal doğum olmayabilir dedi doktor sağlıklı olsunlarda🙏
eylulvari Mkrrm ben 35+6da çatıya girdim, o gün usg günümdü aynı zamanda doktorum söyledi, yine de açılmasını bekleyecektik ama çatım da dar olunca son kontrolümde sezeryan olmaya karar verdik
Melon Benim bacagimda da sorun oldugu icin sadece kordondan degil ama sezaryen olacak gibi gozukuyor. Doktor riske atma dedi bacagi. Ama kordonu cok sorun etme dedi.