Canım bendede var fibromiyalji, bende o kırmızı reçete ilaçlarını kullandım fizik tedaviler aldım evde egzersizler filan nafile şuan malesef. Doktoruna danış egzersiz yap iyi geliyor yatarken yastıklarla destekle her yerini, yüzme şansın varsa bol bol yüz aşırı iyi geliyor, maden suyu iç ağrıları hafifletir, ağrıyan eklem yerlerini fular gibi bişeyle bağla sık 5 dk sonra aç buz kompresi yap yani aslında çaresizlikten deneye deneye iyi geleni keşfediceksin, uzan bol bol.. bende 21 deyim şuan ilerleyen zamanlarda daha da artıcak çünkü ağırlaşmaya başlıyoruz.. ilaç kullanmadan doktorunla fizik tedavi hekiminle diyalog halinde ol hareket et bol bol. Geçmiş olsun umarım fayda sağlar biri 😊