Bende 37+1 Benim bebeğim de çok haraketli ilk hamileliğim başından beri hiç durmaz erkek bu arada cinsiyetide doktor banada 25 26 ya kadar dogurmani bekliyoruz dedi yani 40.hafta doluyor o zaman haraketli olmasıyla bi ilgisi varmı bilmiyorum ama şimdilik bi belirti yok gibi 2 3 gündür sadece haraketler yavaşladı sanki yada bana öyle geliyor belkide yeri daraldı artık bakalım bekleyip görücez herkese hayırlı doğumlar 🙋♀️👶🙏