masalsii canım 6. Haftada kırmızı kan geldi bi damla. Doktor kese etrafında kanama var diye progestan verdi. 7. hafta gibi kalp atışını duymak için gittim güya. Kesem yanlis hatırlamıyorsam 15-16 mm olmuştu. Doktorum alttan da baktı bebeği göremedi. Boş gebelik ihtimali var, Bi hafta daha bekleyelim, Bu arada progestani bırak dedi. Kanama ve düşük yaşayabilirsin dedi. 5 gün sonra tekrar kanamam başladı ve randevu aldığım günün sabahında yani 8. Haftada düşük yaptım. Genel olarak 20-22 mm de bebek görünmüyorsa kesin boş gebelik diyorlar. 15 mm den sonra bebek görünüyor genelde.