Benimde adetim 5 gün gecikti o gün kan testi yaptırdım 2,39 çıktı ama 6.gun adet oldum normlde 5 gün sürüyordu hatta 6. gün bile az az geliyodu bu ay 3 gün sürdü ama 3 gün boyunca bile cok fazla gelmedi şimdi de goguslerim ateş gibi yanıyor resmen çok acıyor hamile olabilir miyim kaasım ayında kimyasal gebelik geçirdim 2 yıldır bebek istiyoruz korunmadigimiz halde olmuyor bu ay olabilirmu sizce