38+2 günlük hamileyim bugun cati muayenesi oldum eve geldikten sonra dus aldım ama simdi kanli kahve renkli lekelenmem oldu ve hala devam ediyor basina boyle bir şey gelen varmi hemen gitmek istemiyorum cunku sadece alt taraf da agri var sancim yok orda sürekli muayene olmak istemiyorum