Ben kullanıyorum memnunum canim istah degil ama mideye iyi geliyor ben zehirlenme gibi bisey yaşamıştım ilacsiz serum takılmıştı doktor bunu ic diye yazmisti ve ben normalde böyle biseyde kendimi ilaçlarla 15 günde toparlayabilirken vinalac la 5 günde kendime geldim ve afedersin geceden sabaha kadar çıkarmıştım midem yemek borum yanıyordu su bile icemiyordum iyi geldi. Şimdilerde esiminde mide yanmasi var mide ilaçları fayda etmedi 4 gün benimle beraber vinalac içti iyi geldi