Nergis34 Kızlar çantalarınız geldiği zaman haber werin kac güne gelir acaba ilk defa aldım ordan daha önce alıp memnun kalan war mi acaba cok merak ettim hemen gelsin 🤣🤣🤣🤣
Premsescik Nergis34 bnde almıştm o çantadan anneler gününe özel 30 tlye bn cok begendim cok büyük için fln cok kullanışlı geldi fiyatına göre
Biyolog Kargoya verildi diye mesaj geldi. Bende merak içindeyim ptt ile gönderim yapıyolar muhtemelen yarın elimizde olur
25agustos Bende lacivertini almıştım daha önce 60 a. Sabaha karşı indirimi görünce hemen alayım pembe kalmıştı tek. Ama bizim kart geçersizmiş e bebekte alamadım 😒
Nergis34 25agustos yaa nasip değilmiş kuzunm benimde oglum olcak lacivert ve pembe aldım pembe sarı renk olrak cok güzeldi
Nergis34 Yusufayten canım ya zaten indrm bitti suan normal fiyatı link atmasini beceremedim ama e bebek yaz anne bebek bakim cantasi yaz gogle cikar