En başta yeni olduğum için tartışmayı doğru başlıkta açamadım çok özür dilerim 19 haftalık hamileyim eşim işten çıkarıldı 20 gün kadar önce bunalıma girdi ben çalışıyorum eşim evde şuan kendini sürekli gece dışarılara atıyor ne yapacağımı şaşırdım artık şimdi de gemide çalışıcam gidip 3 ay diyor ama ben hamileliğimde eşimin yanımda olmasını istiyorum ama inatla ben gidicem daha iyi para kazanırım diyor ya siz olsanız nasıl tepki verirsiniz