Azaz ne amaçla yaptiracaginiza bağlı.. ve bence biraz araştırıp bilgilenip öyle yaptırın derim yaptıracaksanız. Ben geçen hafta yaptırdım, çok şükür bi sıkıntımız görünmüyor . Ama şu bilmek lazım bu test bize çocuğumuzun hasta olup olmadığını değil hasta olma ihtimalini söylüyor. Yani a deseler de b olma ihtimali var. Ben iyi ki yaptirmisim, büyük oranda icime su serpildi. Ama sonuç aksi çıksa da aldirmayacaktim bunu bilerek yaptırdım tahlilimi. Ne gelirse kabulumdur diyerek girdim o kapıdan. Sadece sonuca kendimi hazırlamaktı aklimdaki. Tercih senin 😊