Zizu Selam..27 haftalik gebeyim,1 hafta öncə doktora gittim.Her şey yolunda gozukuyor dedi dr.Bi tek amnion sivim coktu.Bebek çok haraketliydi 2 gundu haraketi yavasladi,sadece karnimin asagidi kalp gibi atıb duruyu.Sizde boyle oldumu?
Oglumabioluyor60 Zizu canım o bebek cok hareket edınce yoruluyor uyuyor bnmkide oyle ııkı gun cok hareketlı ıse bır gun dururuyo uyuyo kızçem😂
espalp Zizu ayakları aşağıda olabilir ben bu yüzden doktora gittim bi gün. 2 gündür çok sakindi ve hareketleri çok aşağıdaydı aşağıya bıçak saplanır gibi acı vardı. Elleri ayakları aşağıda duruyordu o yüzdenmiş. Sonra değiştirdi pozisyonunu ama hala aşağıya vurduğunda gözümden yaş getiriyor 🤦🏼♀️
Ecmelinannesi Zizu benimde öyle halen de öyle vajinaya tekme atar sağ sol atar doktoruma dedim dedi korkma normaldir endiselencek birsey yok dedi