Homozigotmutant nasıl bir duygu biliyormusun anne olacaksın bebişin için neler yaparsın düşün yani sen bu haldesin doktor eşimin önünde bu kadar kilo nasıl aldın diyor yani sanki keyfime yiyor bebeği düşünmüyor gibi kendmi zaten vicdanen rahatsız hissediyorum bide esim karşısında da daha kötü oluyor hisler çocuk için az ye yeme ekmek diyor iyi niyetle ama beni kırıyor aslında ya elimde degilki icim titriyor acıkınca bazen açlıktan ağladığı m oluyor bide ben bünye olarak kolay kilo alıyorum okadar kustum 4 ay boyunca bi kilo bile gitmedi ben napim kustukcada daha çok acikiyordum